Stwórz rentowniejsze portfele dzięki strategicznemu pozycjonowaniu wartości rezydualnej
Korzystaj ze sprawdzonych danych i narzędzi Autovisty obejmujących rynek europejski i dotyczących wartości rezydualnej, całkowitego kosztu posiadania i specyfikacji, aby tworzyć dynamiczne strategie i sprzedawać więcej samochodów z większym zyskiem.
Bezpieczeństwo na niestabilnym rynku
Rozwijająca się technologia produkcji pojazdów elektrycznych i pojawianie się nowych marek rewolucjonizują branżę nowych samochodów. Unikaj rabatów B2B i wprowadź bardziej konkurencyjną politykę dzięki wiodącym na rynku danym i narzędziom Autovisty.
Zoptymalizuj koncepcję, wycenę, specyfikację i planowanie wolumenu nowego modelu do czterech lat przed wprowadzeniem go na rynek, eliminując w ten sposób niepotrzebne wydatki i zwiększając przyszłą wartość rezydualną.
Wiarygodne prognozy wartości rezydualnej
Nasz zespół składający się z 750 ekspertów z 20 krajów pozyskuje niezależne dane, które samodzielnie ocenia i regularnie aktualizuje, abyśmy mogli Ci zaoferować najdokładniejsze prognozy wartości rezydualnej na rynku.
Proszę o kontakt w sprawie oferty Eurotax
W przypadku 2 tysięcy pojazdów obniżenie miesięcznych kosztów zaledwie o 20 euro na pojazd pozwala zaoszczędzić pół miliona euro rocznie.
Spadek wartości rezydualnej o jeden punkt procentowy może kosztować miliony euro w formie utraconych korzyści
Niższa wartość rezydualna musi być zrównoważona przez wyższe stawki leasingu. Jeżeli wartość rezydualna danego modelu jest niska, klienci flotowi będą mniej skłonni do jego zakupu, co może się wiązać z koniecznością zaoferowania wysokich rabatów.
Ponadto takie czynniki jak nowe technologie pojazdów elektronicznych, polityka środowiskowa
i powstawanie nowych marek znacznie utrudniają znalezienie wiarygodnych prognoz.
Użyj całej gamy wiodących na rynku danych, API
i narzędzi (w tym EV Volumes), aby zrozumieć to,
co się dzieje na rynku, i w oparciu o tę wiedzę projektować przyszłe modele i planować dalszą działalność.
Zwiększ wartość rezydualną, aby móc podnieść ceny katalogowe, uniknąć dopłat i zwiększyć wolumen sprzedaży
Jeżeli zarządzanie wartością rezydualną nie będzie Twoim priorytetem, narazisz swoją firmę na:
- straty finansowe spowodowane nieoczekiwanymi zmianami wartości rezydualnej (zarówno jej wzrostem,
jak i spadkiem); - częstsze przypadki niespłacania leasingu
i niechęć do współpracy z Twoją marką w przyszłości; - zmniejszoną płynność aktywów, jeżeli dużą część Twoich zapasów będą stanowiły nieatrakcyjne modele.
Dzięki produktom Autovisty takim jak Car to Market, producenci oryginalnego wyposażenia mogą zoptymalizować koncepcję, wycenę, specyfikację
i planowanie wolumenu aż do czterech lat przed wprowadzeniem nowego modelu na rynek, aby zwiększyć jego przyszłą wartość rezydualną.
Zaufaj naszym ekspertom, którzy przygotują dla Ciebie indywidualnie opracowane analizy wolne od jakichkolwiek uprzedzeń
Wyodrębniamy wartości rezydualne z milionów danych na temat samochodów używanych z tysięcy punktów na rynku europejskim.
Wiedza naszych ekspertów połączona z autorskim silnikiem statystycznym umożliwiają tworzenie solidnych modeli, z których wyodrębniamy wartości pojazdów gwarantujące większą marżę.
Oferujemy dwa podstawowe produkty do pomiaru wartości rezydualnych i zarządzania nimi:
Residual Value Monitor i Residual Value Intelligence.
Strategia
Łączymy solidne dane z wiedzą wewnętrznych specjalistów, aby pomóc Ci w ocenie możliwości rynkowych i przygotowywaniu lepszych strategii. Zapewniamy:
- Dostęp do zaufanych perspektyw rynkowych, trendów i opinii ekspertów
- Pomoc w zrozumieniu strategii konkurentów w celu ustalenia braków
- Dostęp do dokładnych prognoz, które umożliwiają zaplanowanie produkcji
- Dostawy szczegółowych danych transgranicznych dotyczących wielu marek do przeprowadzania kompleksowych analiz
Dane monitorowania pojazdów elektrycznych
Dane na potrzeby rozwoju produktów i planowania wolumenów
Prognozowanie konkurencyjności rynkowej pojazdu na przestrzeni całego cyklu życia:
- Symulacje wpływu zmian cen, specyfikacji i wyposażenia na wartość rezydualną i całkowity koszt posiadania w przyszłości
- Optymalizacja planowania wolumenów i oferty, a także zestawienia kanałów (sprzedaż detaliczna, własna, leasing, inne kanały B2B)
- Ocena potencjału wartości rezydualnej pojazdu, w tym zalecenia umożliwiające uzyskanie poprawy
- Porównanie wartości rezydualnej na przestrzeni klas pojazdów, marek i/lub krajów
Sprzedaż B2B i odsprzedaż
Dostęp do danych umożliwiających porównanie pozycjonowania całkowitego kosztu posiadania i przygotowanie najbardziej atrakcyjnej oferty dla klientów:
- Symulacje scenariuszy ustalania cen, specyfikacji i rabatów w celu ustalenia pozycji całkowitego kosztu posiadania w porównaniu z najważniejszymi konkurentami
- Porównanie wyników modeli własnych pod względem całkowitego kosztu posiadania z konkurencją i wykazanie przewagi w tym zakresie w celu zwiększenia sprzedaży pojazdów
Dlaczego producenci i importerzy ufają naszym danym
Nasze dane są pozyskiwane w sposób wiarygodny, niezależnie od graczy w branży motoryzacyjnej, i obejmują 99% pojazdów z wiodącym na rynku poziomem szczegółowości i dokładności.
Przekonaj się, co jeszcze sprawia, że producenci i importerzy wybierają serwis Autovista.
Proszę o kontakt w sprawie oferty Eurotax
Kompleksowe wsparcie
Pomagamy naszym klientom podejmować właściwe decyzje, które wpływają na zwiększenie sprzedaży i maksymalizację zysku. Wykorzystuj nasze dane w celu porównywania całkowitego kosztu posiadania (TCO) na 11 rynkach europejskich i popraw swoje wyniki w przetargach.
- Zintegruj nasze dane ze swoimi wewnętrznymi systemami, aby ułatwiać podejmowanie decyzji (dotyczy specyfikacji, wyceny wartości, wartości rezydualnych i kalkulacji całkowitych kosztów użytkowania pojazdu TCO).
- Kontroluj wyniki i wydajność swojej sieci dealerskiej.
- Porównuj swoje pojazdy na tle różnych rynków dzięki dostępowi do naszych ogólnoeuropejskich danych.
- Korzystaj z naszych międzynarodowych rozwiązań w zakresie śledzenia wartości rezydualnych, aby być na bieżąco ze wszystkimi trendami oraz móc identyfikować atrakcyjne oferty finansowe i leasingowe.
Nasze rozwiązania
Car Cost Expert
Spraw aby całkowity koszt posiadania (TCO) był konkurencyjny i atrakcyjny dla klientów.
Residual Value Monitor
Poznaj trendy, analizuj i porównuj własne oferty z ofertami konkurencji, w kraju, i za granicą.